Wednesday 12 March 2014

Senyum

Selamat bertongkat yer Hassan...moga2 dpt gi sekolah mcm biasa... teringat masa aku masud wad kat Raub  beberapa tahun lepas. Sbbnya masa tu aku jatuh dan muntah. Doktor tahan kat wad 3 hari. Kiri aku makcik hindu.. sakit kencing manisss. Kanan aku makcik buddha... ( lupa la sakit apa) ... masa tu jugak aku curi telekong smaye kt masjid Raub ( sbb masa aku jatuh dan di antar ke spital Raub , aku tk bawa apa2. ) kejadian ptg. Hampir mahgreb.  Apa pun.. telekong smaye yg aku amik dgn sengaja tu
. Aku basuh dan pulangkan semula  ke tempat asal setelah aku kuar dr wad. Hari kejadian ialah 19 Ogos 2008.

No comments:

Post a Comment

Bertindak Hari Ini Segera: Start Investing

Assalamualaikum semua Salam 16 Ramadhan.  Hari ini saya ingin kongsikan sedikit penulisan untuk dikongsi kepada kawan2 semua, dan kita sedia...