Saturday 26 April 2014

Riang gembira

Hari ni cuti... aku pulang ke kampung menemui mak dan adik2. walau pun sekejap. tkper.. asalkan aku pulang. belek2 album gamba... terjumpa gamba zaman aku di masa kanak2.
tertengok zaman kanak2... zaman kecik2... rasa yang sangat best. rasa bebas dari segala belenggu fikiran.
sambil2 taip ni... sbb henpon baru ada bateri.. otak aku kata"  misi masih belum sempurna... banyak lagi yang mesti diteruskan".
tup2... baca plak ayat kiriman boss kt grup wassap... hati semakin berdebar. kepala macam tegang. aku mesti bersedia dengan segala cabaran. aku mesti kuat...  semua MESTI.

Teringat zaman2 kanak2... aku pernah terminum minyak tanah. masih aku ingat lagi.. ma dan abah bergegas2 membawa ke hospital...  hari ni aku jumpa kakak abah aku... kami mengira umur!  syukur Ya Allah dengan segala pemberian nikmatMu.. panjangkan umur2 kami semua dalam kebaikan.. dan sudahilah kami dengan Husnul Khotimah.

No comments:

Post a Comment

Bertindak Hari Ini Segera: Start Investing

Assalamualaikum semua Salam 16 Ramadhan.  Hari ini saya ingin kongsikan sedikit penulisan untuk dikongsi kepada kawan2 semua, dan kita sedia...