Thursday 28 August 2014

Crew Richworks

Nama saya amalina.
Sy peminat kelas2 Dr Azizan Osman.
Sy sebut umur saya 29thn jika org tanya.
Sy peminat tegar kursus free. Saya akan  giler pergi ke kursus2 free sekiranya jadual sy tidak bertembung perkara penting.
Sy nk cerita hal sy sebagai Crew Richworks yang pertama kali di Setia Mall Shah Alam CC. 3 bulan lps sy mendapat sms dari Richworks.  Katanya... sy dijemput menjadi Sukarelawan Richworks.  Tp masa tu sy betul2 tak dpt hadir sbb sy terpaksa hadir majlis kahwin sy sendiri.  Jadi sy mereply sms... sy mohon maaf... bla2...
Tiba minggu lps... sy dpt sms. Tahniah. .. anda terpilih sebagai Crew Richworks. ....
Jd sy bertindak segera. Sy reply sms. Sy antar email sebagaimana diarahkan.
Sy dibgtau. . Kena ada kat tempat kejadian pada jam 6.30 pagi.  Apa pun sy berjaya sampai dengan kelewatan 7 minit.  Laju giler bawak keter. Tk sempat amik gamba meter keter... kan bahaya!
Sesampainya.. sy pakai baju khas. Dan pass khas yg disediakan. Sy begitu teruja. Sbb minggu depan sy terlibat lagi di Kuala Lumpur. Sapa2 yang berminat join... silalah dtg. Luangkan masa anda. Mana tau hidup anda berubah. 
Di Setia Alam Convention Centre.. kerusi disediakan sbyk 4800 - empat ribu lapan ratus! Nampak ribu... tp dewan limpah.. sbb yang dtg lambat... kena bersila! Bersila di belakang .
Sy tgk. Sy perhati. Semua org bersemangat! . Bergema dewan. Pagi tu kami ramai2 bertarian Bara2 Bere2...  I enjoyed!
Sempat makan bihun dan air kotak tajuk Yeos' s perisa soya. Semua yg lain.. ada biz sendiri. 
Lenguh dh nk tulis.  .. stop sini dulu. Byk lg nk tulis.

No comments:

Post a Comment

Bertindak Hari Ini Segera: Start Investing

Assalamualaikum semua Salam 16 Ramadhan.  Hari ini saya ingin kongsikan sedikit penulisan untuk dikongsi kepada kawan2 semua, dan kita sedia...