Tuesday 26 August 2014

Miss Amalina

Terima kasih kepada Ma yang tersayang lagi dingati dan dirindui sentiasa.
Segala titip doa yang dipanjatkan tanpa henti - segalanya tidak akan terbalas.
maafkan anakmu andai selama ini , ......... (malas la nak taip)
Terima kasih kerana paksa saya berkahwin.
Terima kasih kepada adik-adik kerana menyuruh kak berkahwin.
Terima kasih kepada seluruh keluarga yang menyokong saya supaya berkahwin.
Terima kasih kepada semua kawan-kawan dari sekolah tadika hingga mba yang sangat hebat.
Terima kasih kepada rakan-rakan kerja.
Terima kasih kepada bos-bos .. wow!
Terima kasih kepada seluruh kawan maya fesbuk - kenal dan tk kenal... u r awesome
Terima kasih yang tidak terkata kepada semua penyedia kelengkapan perkahwinan saya. Allah jua yang membalas jasa baik kalian. Segala bagai hantaran yang disponsor ...TERIMA KASIH.
Terima kasih juga kepada yang melengkapkan borang kahwin saya.... (pertama kali tak isi borang sendiri sedangkan saya selama ini sgt prihatin dengan apa jua borang2.)... walaupun saya cuma sign .... ada orang tolong isikan... terima kasih!
* tindakan saya berkahwin menyebabkan saya telah kehilangan seorang kawan yang tidak menyokong saya. tp tkper. Saya ikut mak saya kali ini. Mak saya bagitau sy selama seminggu berturut2. Kahwinlah... "InsyaAllah amalina selamat". Terima kasih Ma sbb menyuruh saya berkahwin.













Sekian terima kasih.
My name is Amalina
I am superpower. hahahhahaha.
terima kasih kpd irfan  adik kpd tuan azizi - yang amik gamba.

4 comments:

  1. Tahniah kerana tunaikan permintaan ma nik semoga dgn restunya nik kekal bahagia hingga ke Jannah dan dikurniakan zuriat yg soleh solehah amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terimakasih atas doa yang dipanjatkan. Sy doakan kak Nana dan seluruh keluarga.... bahagia.berjaya. kaya raya. Aminnn.

      Delete
  2. Hasil nukilan yang hebat Puan Nik Amalina Nik Ismail... Boleh gang dengan Dato Sidek Fadhil...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prof Her, sy cuma menulis ikut rasa hati yang dirasa untuk nyatakan perasaan masa tu. Sy juga peminat tegar Dato' Sidek. Bahasanya MasyaAllah. Hebatt giler!

      Delete

Bertindak Hari Ini Segera: Start Investing

Assalamualaikum semua Salam 16 Ramadhan.  Hari ini saya ingin kongsikan sedikit penulisan untuk dikongsi kepada kawan2 semua, dan kita sedia...