Friday 22 May 2015

Minat Bola

Saya bukan fanatik bola sepak.
Saya masih hairan kepada mereka yang begitu taksub dengan permainan bola.
Teringat zaman sekolah menengah. Iaitu zaman kegemilangan Hashim Mustapa. Masa tu kena buat projek sejarah jika saya tidak silap. Fokus kepada tokoh. Rata2 dalam kelas 2-8 masa tu... akan buat pemain bola sepak tersohor kelata pada ketika itu. Hinggakan ada yang bergaduh!. Hahaha.
Saya cuba nak fahami... apakah kepuasan tengok orang bermain bola.
Sehingga saya ke kelas MBA... geng fanatik bola international... mereka bincang pagi tu... macam buleh buat thesis. Setiap sudut sepakan diperhati.
Jadi saya cuba nak paksa diri meminati bola.
Ada yang sanggup ke UK.. demi nak tgk real perlawanan pasukan yang diminati.

Apapun... tak apa lah. Yang penting ENJOY &  HAPPY.

No comments:

Post a Comment

Bertindak Hari Ini Segera: Start Investing

Assalamualaikum semua Salam 16 Ramadhan.  Hari ini saya ingin kongsikan sedikit penulisan untuk dikongsi kepada kawan2 semua, dan kita sedia...