Saturday 27 June 2015

Affnan Mumtaz

Assalamualaikum.
Apa khabar semua...
Saya baru mendarat di Planet Bumi.
Syukur Alhamdulillahh. Segalanya telah selamat.
Banyak cabaran dan pengalaman yang dilalui. Apapun Syukur yang tidak terhingga.
Terimakasih Wahai Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pemberi.
Rakaman ucapan terima kasih kepada:
Semua yang terlibat langsung dan tidak langsung untuk kelahiran saya ini.
-Pakar O &G  KBMC
- Pakar2 Hospital Kuala Lumpur.
- Para Doktor. UG48 dan UG41.
- Para Doktor pelatih.
- Semua misi2 yang sayangi saya.
- Kak Juliana yang antar MAMA ( wowww) pada hari kejadian!

Saya diberi nama AffnanMumtazbintiAriff
Nama Mama saya: Amalina.
Nama Ayah saya : Ariff.

Mama cakap dia sangka saya bayi lelaki. dan Mama telah prepare nama AbdurrahmanAuff.  Tapi Mama  bgtau... Sebab Mama dah wasiatkan kpd Ayah... Jika 'gurl' = Affnan Mumtaz! itulah nama saya.
Selamat berkenalan semua.
jumpa lagi.
Terimakasih atas doa yang diberi.
Doakan saya menjadi anak soleh.
Jemput datang ke Pengkalan Kubor pada Hari Raya Aidilfitri nanti.
Selamat meneruskan ibadah puasa.

Lots of Love from  AffnanMumtaz.
(6th Day at Planet Bumi).

5 comments:

  1. Tahniah kak. Cantik nama bb 😊

    ReplyDelete
  2. Tahniah kak. Cantik nama bb 😊

    ReplyDelete
  3. Mabruk amalina.. Moga affnan jadi anak solehah

    ReplyDelete
  4. Tahniah kak nik!!
    Nama Anak sama la...hihi ejaan jer xsama..
    Anak sy Muhammad Afnan Naqiuddin hihihi

    ReplyDelete
  5. tahniah akk..senyap2 je tup2 dah bersalin..apapun selamta berpantang ye..pantang molek2 deh..:)

    ReplyDelete

Bertindak Hari Ini Segera: Start Investing

Assalamualaikum semua Salam 16 Ramadhan.  Hari ini saya ingin kongsikan sedikit penulisan untuk dikongsi kepada kawan2 semua, dan kita sedia...