Saturday 4 July 2015

Panjatkan Syukur

Minggu lepas...
pada 22 Jun 2015 bersamaan 5 Ramadhan  ( Hari Isnin) saya bersiap2 seperti biasa
untuk pergi berkerja.
Bangun awal pagi sebab nak bersahur.
Selesai solat subuh... siap2.  warm up enjin kereta.
Ikut jalan biasa.... dan macam biasa kereta2  sangat banyak di jalanan.
Okey... pandu dengan rilep. cool. senyum.

Sampai di parking entry.. ucap... "good moning kakak".... Kakak jaga parking.  rutin saya setiap kali nak masuk parking.
Kadang2 bila saya tanya " kakak apa khabar?"... Kakak tadi akan jawab . Alhamdulillahh! ... Saya kadang2 konpiuz... Kakak tadi bukan Muslim. tapi dia sangat  baik pada saya.
Saya telah pernah  pergi Deepavali kat umahnya di Gombak. Siap makan maruku. Makan nasik!... Rasanya kakak ni baik dengan semua pelanggannya. 

Pada 22 Jun tersebut, saya telah memohon cuti  untuk tempoh  3 bulan.
Sangka saya, selepas ke hospital  saya akan pulang semula ke tempat kerja. Sebab saya ingat hal kecemasan yang saya alami  untuk kelahiran Affnan Mumtaz  adalah perkara biasa. Doktor pun takder sebut2 bahawa kes saya adalah kes kecemasan kritikal. 

Alhamdulillahh  , Syukur  kepada Allah yg masih lagi memberi kehidupan  kepada saya.  Sedar2... saya di luar bilik bedah. 

Lepas ni saya nak tulis  pengalaman  di HKL. 

No comments:

Post a Comment

Bertindak Hari Ini Segera: Start Investing

Assalamualaikum semua Salam 16 Ramadhan.  Hari ini saya ingin kongsikan sedikit penulisan untuk dikongsi kepada kawan2 semua, dan kita sedia...